Garantie & Klachten


Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@poelweb.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling aan te melden via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Dit zeggen onze klanten

Tijdje geleden hier speelgoed besteld vanwege een flink goedkopere prijs t.o.v. van andere sites. Snelle levering en ze hadden er zelfs een snoepje bij gedaan, helemaal leuk! Ik ga hier zeker nog eens bestellen

-  Ashley VL

Daar kun je met een gerust hart iets bestellen. Alles super geregeld netjes en snel. Goeie communicatie via de mail. Een aanrader !!

-  Aaf Rutgers

Eerste keer besteld laarzen voor onze dochter, snel verzonden, leuk geprijsd en als toevoeging een paar lekkere snoepjes voor de kleine meid altijd leuk

-  Fam Vermeulen

Contact gehad met de klantenservice, ivm dat ik de webshop niet kende en of ik daarom middels afterpay kon betalen. Nette email terug gekregen, laarzen besteld en betaald met I-Deal. De laarzen zaten prima verpakt en waren ondanks de drukte bij Post-NL snel binnen. Ze bevallen goed, waren netjes geprijsd (27,95) en werden kosteloos verzonden. Een webshop om te onthouden voor een volgende aankoop!

-  meike b